تعمیر چای ساز فلر نارمک

ساز فلر

شرکت لوازم خانگی فلر در سال ۱۹۹۴ در آلمان تاسیس شد. (در حال حاضر محصولات لوازم خانگی فلر با مجوز از فلر آلمان در ترکیه و چین تولید و عرضه می شود.) هدف فلر موفقیت در کار لوازم خانگی با کیفیت بالا بود. این شرکت در ابتدا در زمینه فناوری ، مدیریت و کالاهای مصرفی در داخل و خارج از کشور فعالیت می کرد. و سپس به تولید محصولات لوازم خانگی ادامه داد. کلمه Fellerبه معنای پویا، انعطاف پذیر، ابتکاری و مترقی است. با گذشت زمان، این شرکت دستخوش تغییرات زیادی شده و حتی آرم آن نیز تغییر کرده است. اما لوازم خانگی فلر قصد دارد محصولات با کیفیت و نوآورانه برای زندگی پایدار با شور، هیجان و سرگرمی تولید کند و این شرکت منتظر ۱۹ سال موفقیت از زمان تاسیس خود است. فکر، احساس و عملکرد مبتنی بر اصول بین المللی برای فلر بسیار مهم است.

قابل ذکر است که محصولات فلر آلمان در هر۴ کشور به یک شکل و یک درجه کیفیتی تولید می‌شود. در قسمت خط تولید چای ساز فلر آلمان نیروهای نخبه و مخترعی فعال می باشند که در سیستم چای ساز از امکانات پیشرفته استفاده می‌کنند، بنابراین کاملا طبیعی است که محصولات فلر Feller نسبت به سایر برندهای لوازم خانگی از قیمت بالاتری برخوردار باشد. معمولا چای ساز فلر  Feller خیلی دیر نیاز به تعمیر پیدا می کند اما اگر به هر دلیلی نیاز به تکنسین مجرب و متخصص رسمی تعمیرات چای ساز فلر داشتید، با تعمیر فلر تماس بگیرید.

اگر چای ساز فلر شما نیاز به تعمیر دارد، با ما در تعمیرات چای ساز feller تماس بگیرید، تا در اسرع وقت تکنسین های تعمیرات فلر، با کمترین هزینه چای ساز شما را تعمیر کنند. تعمیر فلر، در ۲۴ ساعت شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل، در سراسر کشور در خدمت شما عزیزان هست

لوازم یدکی و قطعات چای ساز فلر را از قطعه بانک بخواهید.

تعمیرگاه های مجاز تعمیر چای‌ساز فلر Feller در تهران

همانطور که می دانیم بسیاری از تعمیرکاران مدعی تعمیر چای ساز فلر Feller هستند ولی فقط تکنسین هایی مورد اعتماد هستند که در تعمیر فلر در تهران Feller ابتدا به درستی آموزش دیده اند و در تعمیر فلر، اکنون مشغول به فعالیت می باشند. ما در تعمیرات چای ساز فلر در تهران و سراسر کشور با بیش از سی سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات چای ساز فلر Feller تمام خدمات خود را با گارانتی  و کمترین هزینه انجام می دهیم فقط به این دلیل که رضایت خاطر شما بسیار بیشتر از پول برای تعمیر فلر قابل اهمیت است. در مدت ۶ ماه گارانتی تعمیرات چای ساز فلر شما هیچگونه هزینه ای به تعمیرات فلر پرداخت نمی کنید حتی هزینه ایاب و ذهاب بر عهده  تعمیرات چای ساز فلر می باشد. بنابراین اگر برای تعمیرات چای ساز فلر فعال معتبر نیاز دارید، تعمیر فلر بهترین گزینه برای انتخاب سرویس دهی به شما عزیزان است.

راهنمای تعمیرات قطعات چای ساز

در ساختمان دستگاه های چای ساز قطعاتی به کار رفته است که هماهنگ با هم کار کرده و موجب می‌شوند تا در این دستگاه انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی تبدیل شده و در نهایت منجر به جوشیدن آن در کتری و دم کشیدن چای در قوری آن شود. تفاوتی ندارد برند چای ساز شما چه باشد، فلر، بوش، دلونگی، فیلیپس، پاناسونیک، ناسیونال و … راهنمای تعمیر چای ساز در تمام این برندها یکسان بوده و تفاوتی از لحاظ فنی ندارند.

آموزش تعمیر ترموستات چای ساز

در ساختمان دستگاه های چای ساز قطعاتی به کار رفته است که هماهنگ با هم کار کرده و موجب می‌شوند تا در این دستگاه انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی تبدیل شده و در نهایت منجر به جوشیدن آن در کتری و دم کشیدن چای در قوری آن شود. تفاوتی ندارد برند چای ساز شما چه باشد، فلر، بوش، دلونگی، فیلیپس، پاناسونیک، ناسیونال و … راهنمای تعمیر چای ساز در تمام این برندها یکسان بوده و تفاوتی از لحاظ فنی ندارند.

آموزش تعمیر ترموستات چای ساز

  • این قطعه در دستگاه برای کنترل دمای ایجاد شده در دستگاه به کار می رود.
  • و همچنین دمای آب را نیز کنترل می نماید.
  • و به هنگام به جوش آمدن آب آن را مشخص می کند.
  • در صورت بروز ایراد در ترموستات راهی جز تعویض آن نخواهید داشت.

نحوه تعمیرات کلید الکتریکی کتری چای ساز

  • کلید الکتریکی در چای ساز بر روی بدنه دستگاه قرار می گیرد
  • و با فشار دادن آن جریان الکتریکی در دستگاه وصل و یا قطع می شود.
  • اگر سیم های کلید ایرادی نداشتند، این قطعه را نیز باید تعویض نمایید.

راهنمای تعمیر المنت کتری چای ساز

  • در قسمت کفی کتری چای ساز المنتی قرار گرفته است که انرژی الکتریکی را از طریق سوکتی که در قسمت میانی صفحه چای ساز قرار دارد، دریافت می کند.
  • سپس آن را به انرژی گرمایی تبدیل می نماید.
  • عملکرد این المنت در به جوش آمدن آب داخل کتری اساسی ترین نقش را دارد.
  • تعمیر المنت کتری تنها با تعویض آن امکان پذیر است.

طریقه تعمیر المنت قوری چای ساز

  • المنت مربوط به قوری چای ساز در داخل صفحه چای ساز قرار می گیرد.
  • بر روی صفحه محلی مختص جای گیری قوری تعبیه شده است.
  • اگر این صفحه را باز کنید، متوجه وجود المنت خواهید شد.
  • این المنت نیز کار تولید گرما را در زیر قوری انجام می دهد و از این طریق منجر به دم کشیدن چای داخل قوری می شود.

روش تعمیرات سوکت چایساز

  • سوکت چای ساز بر روی کتری تعبیه شده است.
  •  از طریق این سوکت می توان کابل چای ساز را به کتری وصل نمود.
  • و باعث اتصال جریان برق به ساختمان الکتریکی داخل کتری شد.
  • افزایش عمر چای ساز ممکن است باعث از بین رفتن کیفیت سوکت شده باشد.
  • در این مواقع با توجه به آموزش تعمیرات چای ساز باید سوکت را تعویض کنید.

شیوه تعمیر کابل کتری برقی

  • کابل کتری برقی وظیفه انتقال جریان برق از پریز به برد الکتریکی داخل دستگاه را دارد.
  • آسیب دیدن کابل ها در کتری برقی منجر به قطع جریان برق خواهد شد.

آموزش تعمیر کفی یا صفحه گرمایشی چای ساز

  • کفی چای ساز یا همان صفحه گرمایشی جای ساز که کتری و قوری بر روی آن قرار می‌گیرد، قطعات و برد الکتریکی چای ساز را در خود جای می دهد.

چگونگی تعمیرات سنسور دمای چای ساز

  • این قطعه وظیفه دارد تا دمای آب داخل کتری را به صورت اتوماتیک اندازه گیری کرده و در صورتی که آب به جوش آید، آن را به صورت خودکار خاموش کند.

مشکلات و خرابی های رایج در چای ساز

تجربه و ثبت درخواست متعدد در تعمیر چای ساز به ما نشان داده این دستگاه معمولا با یکی از علائم زیر دچار خرابی و یا نقص در عملکرد آن روبرو میشود .

  • قطع شدن چای ساز قبل از جوشیدن آب
  • قطع نشدن کلید چای ساز بعد از جوشیدن آن
  • وجود نشتی و آبریزی از کف کتری
  • قطع شدن فیوز برق بمحض روشن کردن چای ساز
  • گرم نشدن قوری
  • روشن نشدن چای ساز

این مشکلات از بیشترین مواردی بوده که کاربران برای تعمیرات چای ساز و کتری برقی به هوم اپلیانس مراجعه کرده اند ، البته مشکلات دیگری نیز ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد میتوانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی با شماره مندرج در سایت تماس بگیرید .

عیب یابی و علت قطع شدن چای ساز قبل از جوشیدن آب

در عملکرد چایی ساز نوعی سنسور ، ترموستات و یا بی متال استفاده شده است ، این سنسور ها جهت اندازه گیری دمای آب طراحی شده اند ، زمانی که دمای آب داخل کتری به ۱۰۰ درجه سانتی گراد ( دمای جوش آب ) مرسد این سنسور یا بی متال ها به تغییر حالت باعث قطع جریان برق و در نهایت پریدن کلید چای ساز میشوند .

اگر این سنسور ها به هر علتی دجار نقص شوند این مشکل برای دستگاه ما بوجود می آید و برای رفع و تعمیر چای ساز و کتری برقی در این حالت باید سنسور معیوب تعویض و یک سنسور سالم جایگزین قبلی شود .

در صورت بروز این مشکل با تعویض یک سنسور تعمیرات چای ساز انجام میشود و نیازی به خرید یک چای ساز نو نیست پس با ما تماس بگیرید .

عیب یابی و رفع قطع نشدن چای ساز پس از جوشیدن آب

سنسور ها و بی متال ها دارای نوع دیگری خرابی هستند ، بی متال از دو ورقه فلز نا هم جنس ساخته شده اند ، این دو ورقه فلز دارای مقاومت های مختلف در دما های مختلف هستند و زمانی که آب بجوش می آید این خاصیت باعث فاصله گرفتن این دو فلز از هم و در نهایت قطع شدن کلید چای ساز میشود .

اگر به دلایل جرم گرفتگی این بی متال ها یا از دست رفتن خاصیت آن این عملکرد متوقف شود میبینیم که بعد از جوشیدن آب باز هم این دستگاه قطع نمیشود . با تعویض بی متال میتوان تعمیر چای ساز را انجام داد .

وجود نشتی و برطرف کردن آن در تعمیرات چای ساز

یکی از شایع ترین مشکلات و خرابی های چای ساز که مارا به فکر تعمیرات چای ساز و کتری برقی می اندازند وجود نشتی از کف چای ساز هست .

اگر کمی به نشتی آب توجه شود متوجه میشوید این نشتی به از کف و نقطعه اتصال کتری به صفحه چای ساز میباشد ، در صورت مشاهده این مورد قسمت کف تعویض و مشکل دستگاه برطرف خواهد شد .

برای تعمیر  کتری برقی و چای ساز با شماره تماس بگیرید .

عیب یابی و دلیل قطع شدن فیوز برق به محض روشن کردن چای ساز

زمانی که کلید کتری را برای جوشاندن آب به پایین فشار میدهیم بلافاصله فیوز برق ساختمان قطع میشود ، در ک علت این مشکل بسیار ساده است ، زمانی که یک اتصال کوتاه در چای ساز وجود داشته باشد فاز و نول اتصالی کرده و این اتصالی باعث این موضوع میشود .

در زمان تعمیر چای ساز و کتری برقی بیشتر در برد الکترونیکی و المنت این اتصالی بوجود می آید و برای رفع آن باید این دوقطعه چک شوند تا محل اتصال پیدا و قطعه معیوب تعویض شود .

علت گرم نشدن قوری و روش تعمیر چای ساز و کتری برقی

قوری چای ساز توسط یک المنت گرمای ملایمی برای دم کردن چایی تولید میکند ، ممکن است این المنت یا سنسور های بسوزند و نتوانند گرمای لازم را ایجاد کنند .

برای تعمیرات چای ساز در این حالت باید برد ، کلید های پاور و المنت چک شود ، یکی از قطعات حتما معیوب شده و نیاز به سرویس دارد .

هوم اپلیانس مرکز تخصصی تعمیرات چای ساز فلر در نارمک تهران