تعمیرات جارو شارژی بلک اند دکر BLACK AND DECKER در تهران
آیا شما هم در منزل خود از جارو شارژی بلک اند دکر استفاده می‌کنید؟ آیا به دلیل مشکلات مختلف، با خرابی آن مواجه شده‌اید؟ نمایندگی تعمیر جارو شارژی در تهران، همواره در تلاش است تا مشکلات تعمیر جارو شارژی شما را در کمترین زمان ممکن و با پیشرفته‌ترین روش، برطرف نماید. دیگر نگران خرابی جارو شارژی خود نباشید. شما تنها با یک تماس تلفنی با مرکز سرویس ایران، می‌توانید از بهترین امکانات آن‌ها برای تعمیرات جارو شارژی استفاده کنید.

امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی، در هر خانه‌ای لوازم برقی بسیاری را مشاهده خواهید کرد. این لوازم برقی می‌تواند شامل یخچال، ماشین لباسشویی، اتو و… باشد. جارو شارژی نیز یکی از لوازمات برقی و شارژی محسوب می شود که استفاده از آن در هر خانه‌ای ضروری است و کاربرد بسیاری در ایجاد تمیزی منازل شما ایفا خواهد کرد. در قدیم از جارو برقی استفاده بیشتری می‌شد، اما امروزه با طراحی و ساخت جارو شارژی، استفاده از آن راحت‌تر و بسیار بهتر از جارو برقی خواهد بود. لوازم برقی پس از مدتی استفاده، بنا به دلایلی خراب خواهند شد که جارو شارژی نیز از این قاعده به دور نیست.

علت خرابی جارو شارژی بلک اند دکر 
جارو شارژی ممکن است بر اثر ضربه‌های محکم، افتادن و… خراب شود. در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی، بهترین راه‌حل تماس با مرکز سرویس ایران جهت اعزام تعمیرکار متخصص برای تعمیر و یافتن علت اصلی روشن نشدن آن است. ممکن است علت خرابی و تعمیر جاروبرقی شارژی، از برد و اتصالات (سیمی) داخلی آن‌ها باشد.

علت روشن نشدن ، نحوه عیب یابی و تعمیر جارو شارژی
عوامل بسیاری ممکن است باعث آسیب‌ پذیری جارو شارژی شوند. در اینگونه مواقع ممکن است راه‌های متفاوتی را برای روشن کردن آن امتحان کنید. اما توصیه ما به شما این است که بدون انجام هیچ اقدامی با مرکز سرویس ایران تماس حاصل فرمایید. از علت‌های مکرر در روشن نشدن جارو شارژی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرابی برد.
خرابی موتور.
خرابی دکمه‌ها.
کاهش بسیار کم در قدرت مکش.
روشن نشدن.
ایجاد صدای بد.

ارائه خدمات تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر در تهران
تعمیر کلیه قطعات الکترونیکی و مکانیکی جارو شارژی.
تعویض چراغ‌های نشانگر جارو شارژی.
تعمیر انواع موتور جارو شارژی با توجه به برندهای مختلف.
ارائه قطعات استاندارد و جدید در صورت خرابی قطعه جارو شارژی شما.
تعویض و یا تعمیرات باتری جارو شارژی در صورت ایجاد مشکل.
رفع صداهای بد و بلند.
هزینه تعمیرات جارو شارژی
تعمیرکاران سنترسرویس تعمیر جارو شارژی در تهران، در وهله اول پس از بررسی جارو شارژی شما به دنبال خرابی آن خواهند گشت. سپس بعد از شناسایی دقیق محل خرابی، اگر قطعه خراب شده جارو شارژی شما خراب شده باشد، سعی در تعمیر آن می‌کنند. در صورت نیاز به تعویض قطعه، با توجه به قطعات استاندارد و با کیفیتی که به همراه خود دارند، شروع به تعمیر آن‌ها خواهند کرد.

 

لوازم یدکی جاروشارژی بلک اند دکر را از قطعه بانک بخواهید

۰۲۱۴۴۲۶۹۶۴۰ – ۰۹۰۳۲۸۰۱۴۵۶

سنتر سرویس مرکز تعمیرات جاروشارژی بلک اند دکر در تهران