خلاصه

  • باتری جاروشارژی سامسونگ

توضیحات

باتری جاروشارژی سامسونگ

 

خرید باتری جارو شارژی یکی از محصولات و کالاهای حائز اهمیت و مصرفی برای مشتریان در بازار می باشد زیرا مکش جارو شارژی های برند به توان و قدرت باتری جاروبرقی قابل شارژ بستگی دارد. این جاروبرقی بی سیم، نیاز به انرژی باتری قابل شارژ به جای استفاده مستقیم از برق دارد،. در اکثر موارد، باطری جاروهای شارژی  از نوع نیکل کادمیوم، نیکل متال و لیتیوم یون هستند. مجموعه‌ای گوناگون از جاروهای شارژی را با توان‌ها و مشخصات مختلف تولید می‌کند، هر مدل دارای باتری منحصر به فرد خود می‌باشد. در فروشگاه ما انواع پک باتری جاروشارژی را با کیفیت برتر عرضه می‌کنیم. سفارش پک باتری جارو به صورت حضوری و آنلاین از طریق وب سایت میسر می باشد.

عمر باتری جارو شارژی

در طول عمر باتری جارو شارژی ، عوامل مختلف تأثیرگذار هستند. در شرایط استاندارد، یک باتری با کیفیت برای جارو شارژی تا دو سال با ظرفیت اسمی خود عمل می‌کند. پس از آن، ظرفیت باتری به مرور زمان کاهش می‌یابد و حدود سه سال پس از نصب، عمر باتری به پایان می‌رسد و نیاز به تعویض آن وجود دارد. استفاده از یک شارژر استاندارد، یکی از عوامل مهم در تعیین طول عمر باتری است. شارژر استاندارد باید ولتاژ دقیق و فیلتر شده را فراهم کند و مقدار جریان خروجی را در مراحل مختلف شارژ کنترل کند. این کنترل دمای داخلی باتری را نیز مدیریت می‌کند و از آسیب رسیدن به باتری جلوگیری می‌کند. همانگونه که توضیح داده شد باتری های پک شده جز باتری شارژی ها هستند.

عوامل دیگری نیز در طول عمر باتری جارو شارژی تأثیرگذار هستند. به عنوان مثال، دمای محیط بسیار مهم است و به طور کل بهترین عملکرد باتری در دماهای مثبت ۱۰ تا ۲۰ درجه سانتیگراد دارد. همچنین، حفظ منابع باتری نیز اهمیت دارد. پس از شارژ کامل باتری، توصیه می‌شود آن را از برق جدا کنید. این کار به افزایش طول عمر باتری کمک می‌کند. همچنین، برای دیگر وسایل نیز توصیه می‌شود پس از شارژ کامل، از برق جدا شوند.

قیمت باتری جارو شارژی

ما به مشتریانمان قیمت باطری جارو شارژی را با توجه به عوامل مختلف تعیین می‌کنیم. این قیمت بستگی به نوع سلول استفاده شده در پک باتری و ظرفیت آن دارد. ما هیچ هزینه‌ اضافی بابت پک کردن و جوش دادن باتری از مشتریانمان دریافت نمی‌کنیم و بهترین قیمت را تضمین می‌کنیم.

عوامل موثر بر قیمت پک باتری جاروشارژی:

  • ظرفیت باتری: ظرفیت های متنوعی برای باتری های جاروشارژی وجود دارد هرچقدر ظرفیت بیشتر باشد باتری جاروشارژی تایم بیشتری قابل استفاده است.
  • برند باتری: برند باتری جاروشارژی از آنجایی اهمیت دارد که اگر باتری شما از مارک خوبی نباشد به سرعت تخلیه شده و عمر کوتاهی پیدا کرده و مجدد نیاز به تعویض باتری پیدا میکند

تعویض باتری جاروشارژی 

باطری جارو شارژی شما دیر یا زود نیاز به تعویض پیدا میکند زیرا این باتری یک قطعه مصرفی میباشد زمان تعویض این باطری به نحوه استفاده شما بسنگی دارد برای اینکه دیرتر نیاز به تعویض باتری پیدا کنید زمانی که آن را شارژ میکنید ساعت ها به حال خود رها نکنید و هر زمان که شارژ آن کامل شد آن را از برق بکشید همچنین قبل از اتمام شارژ آن رابه برق متصل نکنید اجازه دهید تا شارژ ان تخلیه شده و سپس آن را شارژ کنید اینکار باعث افزایش طول عمر باتری جارو شارژی شما میگردد.

هوم اپلیانس مرکز تخصصی تعویض باتری جاروشارژی

 

انواع باطری جاروشارژی را از هوم اپلیانس بخواهید.

 

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

باتری جاروشارژی سامسونگ
برای قیمت تماس بگیرید
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن